Япониянинг Hitachi компанияси биометрик бир хилликка асосланган янги технологияни ишлаб чиқди. Мазкур технология харидорларга турли салқин ичимликларни бармоқ изларидан фойдаланган ҳолда тўғридан тўғри автоматдан сотиб олиш имкониятини яратади.
Ecommerce Journal тарқатган хабарларга кўра, ушбу янги технология томирлар суратини аниқлаб, харидорнинг аввалдан рўйхатга олинган кредит карточкасидаги маълумотлар билан таққослайди.
Шунингдек автомат LCD дисплейи билан ҳам бойитилган бўлиб, унда муайян фойдаланувчи учун реклама эълонлари ва бошқа турли маълумотлар ҳам жойлаштирилган.
Юқори технологиялар соҳасида машҳур бўлган Samsung компанияси эса ўз навбатида, сенсорли дисплейга эга бўлган савдо автоматини ишлаб чиқди. Унинг фарқи шундаки, харид қилиш жараёнида бармоқ излари ўрнига кредит карточкаси маълумотлари киритилади.
Манба:Bankir.Ru
Похожие новости
24.08.2009
Нигерияда банк раҳбарлари қидирилмоқда
24.08.2009
Таҳлилчилар АҚШ банкларининг аксарияти банкротга учраши ҳақида башорат қилмоқда
19.08.2009
Freddie Mac ўзининг янги операцион директори исмини эълон қилди
Актуальные новости банков и финансовой сферы.
Подпишитесь на наш Телеграм канал
Актуальные новости банков и финансовой сферы. Подпишитесь на наш Телеграм канал
Бармоқ изларидан фойдаланган ҳолда тўловларни амалга ошириш ҳаётга татбиқ этилмоқда