JET: Notkoin va Hamster Kombat: shunchaki o'yinmi yoki muammo? Batafsil

Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligida "Raqamli bank: Asaka bankda ushbu tizimning dastlabki bosqichlari" mavzusida matbuot anjumani bo'lib o'tdi

29.10.2019

Bugun poytaxtimizdagi Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligida “Raqamli bank: Asaka bankda ushbu tizimning dastlabki bosqichlari” mavzusida matbuot anjumani bo‘lib o‘tdi. Iste'molchiga sifatli, zamonaviy va qulay “Raqamli” bank xizmatlarini taqdim etish bugungi kunda “Asaka” bank oldiga qo‘yilgan eng asosiy vazifalardan biridir.  Moliya muassasasida masofadan xizmat ko‘rsatish sifati doimo oshirib kelinmoqda, yuridik shaxslarga mo‘ljallangan tizimning takomillashtirilgan talqini amaliyotda qo‘llanilyapti. Undan foydalanuvchilar soni hozirda 5437 dan oshib ketdi. Shu jumladan, «SMS-banking» masofaviy xizmati foydalanuvchilari ham muntazam ko‘payib, bugungi kunda qariyb 179 000 tani tashkil etmoqda. 
Bankning internet tarmog‘idagi rasmiy veb-sayti www.asakabank.uz muntazam rivojlantirilib, yangilanib borilmoqda. Sayt orqali bank to‘g‘risida to‘liq ma’lumot, jumladan: kreditlar turlari va shartlari, bank xizmat tariflari, tarixi, bank to‘g‘risidagi statistik ma’lumotlarni olish mumkin. Sayt sahifasining yangi talqini ustida ish olib borilmoqda. SWIFT kompleksi infrastrukturasi, server qurilmasi xamda Alliance dasturiy ta’minotining 7.0 versiya o‘rnatildi.

“Asaka” ATB boshqaruvi raisi o‘rinbosari Boboxon Abdullaev ishtirokida o‘tgan matbuot anjumanida bankda kechayotgan transformatsiya jarayonlari haqida ham keng tushunchalar berildi. Ya’ni moliyaviy xizmat ko‘rsatish zamon talablariga moslanayotgan bo‘lib, raqamli bank tizimiga o‘tilmoqda va chakana xizmatlar ko‘rsatish markazlari ochilyapti. Mijozlarga ko‘rsatilayotgan xizmatlar sifatini oshirish maqsadida  “Asaka mobile” dasturiy kompleksining mobil ilovasi xamda uning veb versiyasi- “Pay asaka” ishga tushirildi.  
Hozirgi vaqtda quyidagi yangi dasturiy tizimlarni joriy qilish masalasi ko‘rib chiqilmoqda:
CRM – mijoz bilan muloqot monitoringi;
BPM – biznes jarayonni boshqarish;
HR – inson resurslari;
«KPI» - xodimlar ishini baxolash;
«Kredit konveyer»;
«Scoring» kredit olish imkoniyatini tahlil qilish;

Matbuot anjumanida “Scoring» kredit olish tizimining qulayliklari ko‘pchilik jurnalistlarni qiziqtirib qo‘ydi. Bank mutaxassislarining ta’kidlashicha, uning amaliyotga joriy etilishi aholi o‘rtasida to‘lov madaniyatini shakllantirishga ham xizmat qiladi. 


 

Asakabank “Asakabank” AJ – pul mablagʻlaringizni jamgʻarish va koʻpaytirish kafolati!

1995-yildan boshlab “Asakabank” Oʻzbekiston bank xizmatlari bozorida yetakchi pozitsiyalarni mustahkam egallab kelmoqda hamda oʻz tajribasi va quvvatini har kuni oʻz mijozlarining turmushi va qulayligi uchun zamonaviy mahsulotlar va xizmatlar yaratishga safarbar etmoqda!
- Manfaatli omonatlar;
- Qulay shartlardagi kreditlar;
- Bank kartalarini ochish.

Bank sizning choʻntagingizda!
“Asakabank” mobil ilovasini oʻrnatib oling va mablagʻlaringizni uydan chiqmasdan onlayn rejimda boshqaring!
Manba: Asaka bank
O'xshash yangiliklar
Uzum Bank Markswebb versiyasi bo‘yicha banklar va to‘lov servislari ilovalari orasida birinchi o‘rinni egalladi
Uzum Bank Markswebb versiyasi bo‘yicha banklar va to‘lov servislari ilovalari orasida birinchi o‘rinni egalladi

Kapitalbank va Germaniyaning Commerzbanki o‘rtasida strategik hamkorlik to‘g‘risidagi memorandum imzolandi
Kapitalbank va Germaniyaning Commerzbanki o‘rtasida strategik hamkorlik to‘g‘risidagi memorandum imzolandi

Kapitalbank O'zbekiston HR hamjamiyatining yig'ilish joyiga aylanadi
Kapitalbank O'zbekiston HR hamjamiyatining yig'ilish joyiga aylanadi



Orphus tizimi