Hurmatli fuqarolar!
Vazirlar Mahkamasining 2016 yil 27 oktyabrdagi “Vazirlik va idoralar, xo'jalik birlashmalari rahbarlari, Qoraqalpog'iston Respublikasi Vazirlar Kengashi Raisi, viloyatlar, shahar va tumanlari hokimlarining “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to'g'risida”gi O'zbekiston Respublikasi Qonuni talablarini so'zsiz bajarish yuzasidan javobgarligi to'g'risida”gi 366-sonli qarorida belgilangan vazifalar ijrosini ta'minlash maqsadida 2016 yil 25 noyabrdan boshlab Bankning rasmiy www.hamkorbank.uz veb-saytida Bank Boshqaruvi Raisining virtual qabulxonasi o'z faoliyatini boshladi.
Jismoniy va yuridik shaxslar bank faoliyatiga doir hal etilmagan muammo, ariza, shikoyat va takliflar bilan masofadan turib Bank Boshqaruv Raisining virtual qabulxonasiga elektron tarzda murojaat yuborishlari mumkin.
Shuningdek, Bankning (371) 150-91-22 raqamli “Ishonch telefoni” va 0 800 1-200-200 raqamli Aloqa markazi orqali og'zaki murojaatlar qabul qilinishini eslatib o'tamiz.
	
	
 
                        
                    17.10.2025
Kredit olish imkoniyatini oshirish uchun qayerda ishlash kerak?
 
                        
                    13.10.2025
Octobank — TAF!25 versiyasi bo‘yicha onlayn biznes uchun raqamli yechimlarni yaratish yetakchisi
 
                        
                    13.10.2025
FinTech va Bank forumi (FIBA) 2025 20-oktyabr kuni Toshkentda bo‘lib o‘tadi
 
         
							
						
“Hamkorbank” ATB virtual qabulxonasi o'z faoliyatini boshladi