Hozirda jismoniy shaxslarga keng ko’lamdagi bank xizmatlarini uchun infokiosklardan foydalanish zamonaviy va samarali yechim hisoblanadi.
Informatsion-to’lov terminallarining bank uchun foydali tomoni amaliyot xodimlarining ishini osonlashtirish va albatta navbatni kamaytirishdan iborat. Mijoz uchun esa to’lovni amalga oshirish vaqtini tejaydi va o’zi uchun qulay paytda xizmatlar uchun to’lovni amalga oshirish imkoniyatini beradi.
«Hamkorbank» OATB Resbulikamiz bo’ylab aholi uchun qulay bo’lgan jamoat joylariga infokiosklarni o’rnatilishi bo’yicha eng faol moliya muassasalaridan biridir. 2013 yilda «Hamkorbank» infokiosklar soni qariyb 3 barobar ko’paydi. Bank infokiosklari ayni paytda ham plastik karta, ham naqd pulda quyidagi amaliyotlarni bajarish imkoniyatiga ega:
• Kommunal to’lovlar va shahar telefonlari uchun to’lov;
• Mobil telefon balansini to’ldirish;
• Kabel TV hamda internet to’lovi;
• Kredit qarzi to’lovi va hisob bo’yicha qoldiqni bilish;
«Agar 2012 yilda infokiosklar asosan bank filial ofislarida joylashgan bo’lsa, 2013 yilda tarmoq sezilarli darajada kengaydi. Hozirda ularning ko’p qismi bizning hamkorlarimiz bo’lgan yirik savdo do’konlari, korxonalarda o’rnatilib, mijozlarimiz uchun qulay vaqtda va qulay joyda zarur amaliyotlarini amalga oshirishi imkoniyatini bermoqda», - deydi Chakana Biznes Departamenti direktori M. Atabayev.
25.10.2024
Kapitalbank Uzcard versiyasiga ko'ra korporativ biznesni rivojlantirish bo'yicha yetakchiga aylandi
24.10.2024
Plum Tech UZCARD EXPO 2024 da: moliyaviy imkoniyatlarni o‘zgartiruvchi texnologiyalar
24.10.2024
ATTO EXPO 2024 UZCARDda: Transport kartalaridan foydalanish bo‘yicha yechimlarni namoyishi
INFOKIOSKLAR YANADA KO’PAYDI