Bank sohasida islohotlarni jadallashtirish bo’yicha 2020 yilda amalga oshiriladigan ishlar "Yo’l haritasi"ga va Markaziy bankning tavsiyasiga binoan, shuningdek mijozlarga xizmat ko’rsatish sifatini yanada takomillashtirish maqsadida AJ "KDB Bank O'zbekiston" Mijozlarning bank hizmatlaridan mamnunlik indeksi (CSI), hamda Mijozlarning bankka nisbatan hayrihohlik (NPS) indekslarini aniqlash bo’yicha "Ahbor-Reyting" MChJ reyting agentligi tomonidan marketing tadqiqotlari amalga oshirildi.
"Ahbor-Reyting" MChJ reyting agentligi tadqiqotlariga ko’ra, quyidagicha baholandi va qA1 (YUQORI-ZAMONAVIY) darajali sertifikat bilan taqdirlandi:
21.04.2025
Octobank IT Park rezidentlariga xalqaro bozorga chiqish uchun internet-ekvayring taqdim etadi
17.04.2025
Aksiyadorlik jamiyatlari xodimlariga aksiyalarni sotib olish uchun imtiyozli huquq beriladi
10.04.2025
Octobank yana bir bor O‘zbekistonda raqamli to‘lov yechimlari sohasida yetakchi deb topildi.
"KDB Bank O'zbekiston" AJ ning navbatdagi setifikati