JET: Qaysi marketpleyslar muddatli to'lov shartlarini halol ko'rsatadi? Batafsil

Tijorat banklarida xizmatlar koʼrsatish sifati isteʼmolchilar tomonidan baholandi

17.11.2020
Tijorat banklarida xizmatlar koʼrsatish sifati isteʼmolchilar tomonidan baholandi

Markaziy bank Toshkent shahrida mijozlarga xizmat koʼrsatish sifatini baholash yuzasidan bank xizmatlari isteʼmolchilari oʼrtasida soʼrovnoma oʼtkazdi.

Mazkur soʼrovnoma tijorat banklari mijozlari bilan yuzma-yuz savol-javoblar shaklida oʼtkazilib, unda 1 092 ta respondent ishtirok etdi (450 nafar jismoniy shaxs va 642 nafar tadbirkorlik subʼekti).

Tijorat banklarida bank xizmatlarini koʼrsatish sifatini baholash yuzasidan soʼrovnoma 4 ta mezon (ishonchlilik, koʼnikma, hozirjavoblik hamda mijozlarni qoʼllab-quvvatlash) asosida oʼtkazildi.

Oʼrganish natijalariga koʼra, isteʼmolchilar tomonidan 5 ta bankda (Ipak yoʼli bank, Аziya Аlьyans bank, Invest Finans bank, Orient Finans bank, Kapitalbank) xizmat koʼrsatish sifati boshqa banklarga nisbatan “yaxshi”, 8 ta bankda esa (Oʼzsanoatqurilishbank, Oʼzmilliybank, Trastbank, Hamkorbank, Аloqabank, Ipoteka-bank, Turonbank, Аsaka bank) koʼrsatilayotgan xizmatlar “qoniqarli” deb baholandi.

Shuningdek, respondentlar fikriga koʼra, Poytaxtbank, Mikrokreditbank, Qishloq qurilish bank, Аgrobank, Xalq banki va Davr-bank tomonidan koʼrsatilayotgan xizmatlar sifati mijozlarning ehtiyojlarini “qoniqtirmaydi”.

Natijalar bank xizmatlari isteʼmolchilarining soʼrovnoma davomida bildirilgan fikrlaridan kelib chiqqan holda shakllantirilgan va Markaziy bankning pozitsiyasi hisoblanmaydi.

Markaziy bank banklar tomonidan koʼrsatilayotgan xizmatlar sifatini baholash boʼyicha tadbirlarni bank xizmatlari isteʼmolchilari oʼrtasida davriy soʼrovnomalar oʼtkazish orqali davom ettiradi hamda oʼrganish natijalarini Markaziy bankning kommunikatsiya kanallari orqali keng jamoatchilikka taqdim etadi.

Kelgusida Markaziy bank tomonidan tijorat banklarida bank xizmatlarini koʼrsatish sifatini baholash vositalarini kengaytirish, shu jumladan, “sirli mijoz” mexanizmidan foydalanish hamda sohaga ilgʼor xalqaro standartlarni joriy etish rejalashtirilgan.
Manba: cbu.uz
O'xshash yangiliklar
Iskandar Tursunov: “Bizning asosiy vazifamiz – mijozlarimizga qulay, tez va texnologiyalarga asoslangan xizmat ko‘rsatish”

17.01.2025

Iskandar Tursunov: “Bizning asosiy vazifamiz – mijozlarimizga qulay, tez va texnologiyalarga asoslangan xizmat ko‘rsatish”

Kapitalbank va Germaniyaning Helaba banki o'rtasida savdoni kreditlash bo'yicha kelishuv imzolandi

15.01.2025

Kapitalbank va Germaniyaning Helaba banki o'rtasida savdoni kreditlash bo'yicha kelishuv imzolandi

“Milliy banklararo protsessing markazi” AJning 100 foiz davlat ulushini xususiylashtirish bo‘yicha kelishuvga erishildi

13.01.2025

“Milliy banklararo protsessing markazi” AJning 100 foiz davlat ulushini xususiylashtirish bo‘yicha kelishuvga erishildi



Orphus tizimi